wtorek, 3 grudnia 2013

Imag 2-Genialna Wiadomość

          # Jessy #

Zadzwoniłam do Harrego chłopak odebrał po pierwszym sygnale
-słucham
-cześć tu Jessy ta kelnerka-powiedziałam
-aha no i jak minęła reszta dnia?
-pracowicie a jak tobie?
-ciekawie co robisz jutro o 20:00?
-nic ciekawego a czemu pytasz?
-mogę cię w takim razie zabrać na randkę?
Zaskoczenie jakie malowało mi się na twarzy było porostu duże
-jasne-odparłam po dłuższej chwili
Usłyszałam w jego głosie szczęście gdy pytał się gdzie ma przyjechać,w moim głosie można było usłyszeć to samo szczęście,rozmawialiśmy jeszcze przez jakąś godzinę
-wybacz ale będę musiał kończyć
-wybaczę
-jesteś kochana śpij dobrze
-ty też-powiedziałam i się rozłączyłam poszłam od razu spać

                 # Harry #

Kiedy ją zobaczyłem w kawiarni doznałem szoku była porostu idealna,jeszcze lepiej poczułem się gdy do mnie zadzwoniła przegadałem z nią jakieś półtorej godziny fajnie mi się z nią gadało ale niestety do pokoju wszedł Louis
-Hazz dzwonił Paul będzie u nas za 10 minut zejdź na dół-powiedział kiwnąłem głową i przeprosiłem Jess,kiedy skończyłem rozmowę spojrzałem na Louisa
-no co?-powiedziałem
-nic tylko zastanawiam się z kim rozmawiałeś?
-a z dziewczyną
-serio jaka ona jest i jak się poznaliście?
-serio jest genialna ma na imię Jessy i jest kelnerką w tej kawiarni na rogu ulicy Doncaster poznaliśmy się kiedy przyniosła mi moje zamówienie-wyznałem
-to fajnie a teraz już chodź potem wszystko mi powierz.Za to właśnie lubiłem Louisa zawsze potrafił mnie wysłuchać i doradzić zeszliśmy na dół jak się okazało Paul już tam był
-no jesteście
-o co chodzi?-spytał się Zayn
-jutro jest gala Mtv Simon prosił żebym wam przekazał że macie być z osobami towarzyszącymi-wyjaśnił
No super to psuje moje plany ale czekaj z osobami towarzyszącymi przecież mogę zabrać tam Jessy super
-aha-odparł Lima
-to oznacza że Harry i Niall nie mają z kim iść ale spokojnie już zadbam o to byście kogoś mieli-powiedział
-Paul ja wiem z kim chcę jutro iść na galę-powiedziałem
-z siostrą nie możesz-powiedział
-nie przyjdę z Gemmy
-to z kim?
-zobaczysz jutro-powiedziałem
-w takim razie to nawet dobrze Niall ty pójdziesz z Cher-powiedział
-jasne-odparł blondyn
-no to w takim razie ja się zmywam do zobaczenia jutro-powiedział i wyszedł chłopaki spojrzeli się na mnie
-z kim idziesz?-zadał pytanie Liam
- dziewczyną o imieniu Jessy a co?
-nie nic tylko tak się pytamy-powiedział Zayn
-to dobrze
-jaka ona jest-zapytał się Niall od tamtego momentu przez następną godzinę mówiłem o Jessy potem posłem spać

                # Erick #

Jes od rana była podejrzanie roztrzepana jeszcze bardziej kiedy wróciła do domu od razu pobiegła do swojego pokoju zastanawiało mnie co jest że jest taka może jej się zapytam posłem do mniej do pokoju ale Jes spała jak zabita jej telefon leżał na szafce podeszłem do niej i go włączyłem wesłałem na ostatnio wybrane i zobaczyłem

Harry <3

Teraz już wiem dla czego jest roztrzepana spotkała chłopaka ciekawie kto to jest? Eh zapytam jej się może mi po wie a jak nie to poczekam aż sytuacja się rozwinie mam tylko nadzieję że jej nie skrzywdzi odłożyłem telefon i posłem do swojego pokoju

SORKI ZA BŁĘDY ;-)
MAM NADZIEJĘ ŻE WAM
SIĘ PODOBA /Ali

1 komentarz:

  1. Swietne <3 Zapraszam do siebie <3 <3 http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/ liczę na kom ;3

    OdpowiedzUsuń