piątek, 6 grudnia 2013

Imag 4-Gala

# Jess #

O matko ile świateł i  jaki wrzask pomyślałam gdy tylko wysiadłam z Harrym z limuzyny,czegoś takiego w życiu nie widziałam fani stali za barierkami podtrzymywanymi przez ochroniarzy a i tak w nie których miejscach barierki zostały wyrzucone,kiedy Hazz chwycił mnie za rękę i zaczął prowadzić do barierek fani piszczeli jeszcze głośniej 
-Harry Harry-było słychać z każdej strony,chłopaki puścił mnie i zaczął podpisywać autografy a nawet robić zdjęcia z fankami kiedy zawołano chłopaków chwycił mnie za rękę i podszedł do stojące przed wejściem do budynku kobiety
-Witajcie chłopaki dużego szumu narobiliście-stwierdziła
-hej Kasy no trochę tak-powiedzieli wszyscy
-Harry powiedz nam kim jest ta piękna dziewczyna stojąca koło ciebie?
-to jest moja bardzo bliska przyjaciółka Jessy Benet-powiedziła
-a od kiedy jesteście tak blisko?-powiedziała i wskazała na dłoń moją i Harrego splecioną razem
-od zawsze-powiedziałam  poniekąd nie było to kłamstwo bo znałam go tylko 2 dni a to jest mój pierwszy wypad z Harrym gdzie kol wiek
-o nie boisz się wypowiadać do kamery-stwierdziła
-nie czego tu się bać-odparłam
-w sumie racja,chłopaki powiedzcie mi jak zapatrujecie się na tą gale bo jesteście nominowani w 5 kategoriach jako Najlepszy zespół,piosenka,teledysk,płyta,i najseksowniejszy mężczyzna-powiedział
-przede wszystkim mamy nadzieję że uda nam się zgarnąć trzy pierwsze nagrody a na resztę liczymy już trochę mniej-powiedział Zayn
-dziękujemy także fanom bez których nie stali byśmy tutaj wielkie dzięki jesteście niesamowici-powiedział Niall i posłał do kamery całusa w jego ślady poszła reszta i też posłali całusa do kamery 
-dobrze nie będe więcej was trzymac tu na polu gdzie jest zimno do zobaczenia po gali-powiedziała
-pa-odparliśmy wszyscy
Weszliśmy do budynku w środku przywitały nas miłe panie z obsługi które powiedziały gdzie jest nasz stolik 
-będziecie siedzieć z Justinem Bieberem,Taylor Swift i Little Mix-powiedziła
-z Taylor a nie dało się z kimś innym-powiedział zdesperowany Harry
-niestety nie-odparła kobieta
-spokojnie Hazz nie damy ci nic zrobić tak samo Jess-powiedziła Lousi a reszta kiwneła głową na znak że  się zgadzają 
-dzięki chłopaki jesteście super-powiedział i przysunął mnie bliżej siebie
Kiedy doszliśmy do stolika Justin i Taylor już tam byli żałowałam że jeszcze nie było Pezz i reszty Little Mix ale jakoś dam radę
-siemka chłopaki-powiedział Justin
-siema-odparli
-cześć-powiedziała wyniośle Taylor i spojrzała na Harrego
-cześć-odparliśmy wszyscy
-o widzę że macie nową dziewczynę w kręgu-powiedział Justin i wskazał na mnie
-tak-odparł loczek-Justin to jest Jessy Benet moja bliska kumpela Jess to jest Justin Biebier nasz kumpel po fachu-powiedział a ja i Justin ścisnęliśmy sobie dłonie
-Styles czy czasem nie powinieneś się wykastrować zanim zaczniesz kogoś przyprowadzać tutaj-powiedziała Taylor
No to mnie rozwaliło wiedziałam że byli razem ale nie przypuszczam że Blondyna jest zdolna do czegoś takiego,sama nigdy nie byłam wredną francą ale to co powiedział mnie rozwaliło więc sam odpowiedziała jej w niegrzeczny sposób
-hej Swift a czy ty czasem nie powinnaś się przefarbować na zielono wtedy było by cie widać pośród tych tłumów 
Kiedy tylko to powiedziałam wszyscy prócz niej wybuchli śmiechem Harry chwycił mnie w tali kiedy udało mu się opanować na tyle by mówić powiedział
-jesteś oryginalna-po tych słowach przytulił mnie do swojej piersi poczułam jak prąd przebiega przez moje ciało ale starałam się na niedo nie zwracać uwagi
-dzięki-powiedziałam i razem siedliśmy do stolkia

# Harry #

Byłem w soku kiedy powiedziała tej prezenterce że nie boi się wypowiedzi do kamery ale w jeszcze większym szoku byłem kiedy odgryzła się Taylor za jej nie miłą uwagę,zrobiła to tak oryginalnie i tak fajnie dobrała słowa że nie wytrzymaliśmy z chłopakami i pękliśmy śmiechem potem siedliśmy do stolika i zaczęła się rozmowa z Justinem na temat płyt i teledysków wszystkim fajnie się mówiło tylko nie Taylor jak zwykle oczywiście
-Jess może chciała byś wystąpić w moim nowym teledysku?-spytał się jej Justin
-hej hej Just ona jest moja_powiedziałem zaborczo i przytuliłem ją do siebie
-spokojnie Hazz-odparła-jeśli nie będzie całowania to jasne-zwróciła się do Justa
-postaram się żeby nie było-odparł Just a potem zwrócił się do mnie-co ty na to?
Po poniekąd po było życie Jess i nie miałem nic do gadania ale fajnie było być spytanym o swoje zadnie więc powiedziałem 
-Może być 
- w takim razie ja pogadam z menażerem i dam ci znać-powiedział Justin do Jess
-spoko-powiedziała a potem wymienili się numerami,w końcu po 15 minutach przyszłą Pezz z resztą i dopiero zaczęła się rozmowa nie zwracaliśmy uwagi na to że gala się rozpoczęła po prostu gadaliśmy bo mieliśmy dużo spraw do obgadania
-A teraz prosimy na scenę najlepszy zespół roku według fanów-powiedział prezenter a wszyscy się odwrócili trzymał wszystkich chwilę w niepewności a potem powiedział-One Direction- byliśmy z chłopakami zaskoczeni ale także szczęśliwi weszliśmy na scenę i odebraliśmy nagrodę a prezenter spytał się nas
-no jak się czujecie?
-niesamowite to jest niewiarygodne dziękujemy wszystkim którzy na nas głosowali-powiedział Niall
-ale nie tylko w tej kategorii wygraliście-powiedział i przeczytał-wygraliście do tego najlepszą płytę roku,Story of My Life została najlepszą piosenką roku,a teledysk do Best Song Ever najlepszym teledyskiem roku a sam Liam wygrał jako najseksowniejszy mężczyzna z zespołu-powiedział a my byliśmy w szoku jego pomocnica przyniosła nam resztę nagród
-to jest niewiarygodne dzięki wam jesteście kochani nawet nie wiecie ile to dla nas znaczy kochamy was-powiedzieliśmy wszyscy po zabraniu nagród zeszliśmy ze sceny
-gratulację-powiedziała  Jess i przytuliła się do mnie
-dzięki
-gratulację-powiedzieli jednocześnie Justin i całe Little Mix
-dzięki-odparł Niall
Gala trwała jeszcze z dobre 2 godziny Taylor została wyróżniona w 2 kategoriach i z obu zgarnęła nagrodę,po gali odbyły się Afterparty na które poszliśmy wszyscy
-zechcesz ze mną zatańczyć?-spytałem się Jess
-jasne-odparła 
Tańczyliśmy i tańczyliśmy potem Louis i Zayn zaprosili nas do bufetu i postawili nam po piwie potem znowu tańczyliśmy a potem znowu wypiliśmy,nie pamiętam kiedy film mi się urwał ale wiem jedno nie wróciłem sam do domu była ze mną Jess której tak samo jak mi pomagali iść

MAN NADZIEJĘ ŻE PODOBAŁ WAM SIĘ RODZIŁA JEŚLI KTOŚ LUBI  TAYLOR TO CHCĘ ŻEBYŚCIE WIEDZIELI ŻE NIE MAM NIC DO NIEJ POROSTU STWIERDZIŁAM PISZĄC TEGO IMAGA ŻE FAJNĄ BĘDZIE BOHATERKĄ JAK KTOŚ UWAŻA ŻE NIE POWINNAM JEJ DODAWAĆ W TYM IMAGU I W TAKI SPOSÓB NIECH PISZĘ A JEŚLI KTOŚ MAM NIE Z TEGO POWODU HEJETOWAĆ NIECH WIE ŻE NA MNIE NIE ROBI TO WIĘKSZEGO WRAŻENIA /ALI

1 komentarz: