czwartek, 19 grudnia 2013

Imag 7-Ognisko

# Harry #

Ja i chłopaki rozłożyliśmy namioty a dziewczyny poszły na zbierać gałęzi na ognisko
-i jak cieszysz się z perspektywy spędzenia całych 4 dni z Jess i nami?-pytanie padło z ust Liama
-jasne nawet nie wiesz jak fajnie się czuję-odparłem
-a tak w ogóle to wiesz z kąt pochodzi Jess?-zapytał Louis
-nie ale czy kogoś to obchodzi?
-w sumie racja-odparł Niall po raz pierwszy powiedział coś od mojego przyjazdu z Jess
-a jak się mają twoje sprawy z Cher?-spytałem się Nialla
-ni jak ja i Cher nie mamy z sobą nic wspólnego-powiedział zdziwiło mnie to bo dobrze pamiętam że jakieś 3 tygodnie temu Niall był cały w skowronkach jak dowiedział się że Cher wraca z Hiszpanii,coś się w nim zmieniło i to widać tylko pytanie co?
Moje rozmyślania przerwały dziewczyny które szły z lasu z gałęziami i oczywiście głośno rozmawiały
-panie mogły by mówić trochę głośniej chętnie posłuchamy-powiedział żartobliwie Louis
-panowie mogli by się pośpieszyć głodna jestem-odparła El na co wszyscy wybuchnęli śmiechem
-jasne-odparli
Po 15 minutach namioty były rozłożone ognisko rozpalone uzgodniliśmy że El i Pezz śpią w jednym namiocie Soph i Jess w drugim ja Louis i Liam w trzecim a Niall z Zaynem w czwartym.Podział był fajny to też gdy to już było ustalone postanowiliśmy w końcu coś zjeść Jess i El przyniosły wszystko potrzebne do pieczenia kiełbasek
-jesteście kochane-odparł Liam
-fajnie to wiedzieć-odparła Soph
Wszyscy zaczęliśmy smażyć kiełbaski w pewnej chwili Pezz zapytała się Jess
-z kąd pochodzisz?
-z pochodzenia jestem Szkotką ale wychowałam się w Polsce-odparła
-o Jezu po raz pierwszy spotkałam Szkotkę ale fajnie-powiedział Zayn
-nie podniecaj się tak-odparła Soph
-czemu przeprowadziłaś się do Londynu skoro mieszkałaś w Polsce?-pytanie Louisa mnie zaskoczyło sam byłem tego ciekawy ale nie zadałem jej tego pytania bo nie chciałem jej urazić
-kiedy ja i Erick mieliśmy 7 lat rodzice wzięli rozwód tata wyprowadził się tu a my z mama zostaliśmy w Polsce. Ojciec nie utrzymywał z nami kontaktu aż do zeszłego miesiąca kiedy ja z mamą miałyśmy wypadek samochodowy ja przeżyłam ale mama już nie,babcia stwierdził z tatą że najlepiej będzie jak z nim za mieszkamy no i tak znalazłam się w Londynie-powiedziała nam Jess.
Jej historia mnie zaskoczyła była bardzo zbliżona do mojej z tym że ja utrzymywałem kontakty z ojcem a moja mama na dal żyje
-kim jest Eric?-spytała się Soph
-Erick to mój brat bliźniaka-odparła
-ale super też chcę mieć brata bliźniaka-stwierdził Liam
-nic w tym fajnego szczególnie jak za dzieciństwa wyglądaliśmy identycznie-odparła
Rozmowa toczyła się na wiele różnych tematów wszystko było super czas leciał tak szybko że kiedy Pezz powiedziała że czas iść spać nie mogłem uwierzyć że faktycznie jest już ten czas
-słodkich snów-powiedziałem odprowadzają Jess pod namiot
-dzięki-powiedziała i dała mi buziaka w policzek a potem weszła do namiotu stałem tam jeszcze chwilę a potem posłem do swojego namiotu

# Jess #

Obudziła się koło 2:30 w nocy,obudziło mnie zimno otuliłam się kołdrą ale nie potrafiłam zasnąć więc stwierdził że prze wietrze się trochę ubrałam się i wyszłam z namiotu postanowiłam przejść się brzegiem jeziora. Szłam tak z dobre kilka minut usłyszałam jak ktoś śpiewa od razu poszłam w to miejsce kiedy wyszłam na mostek zdałam sobie sprawę że to Niall śpiewa i gra na gitarze siadłam o bok nie go i słuchałam po jakimś czasie chłopak przestał gra po patrzył się na mnie i spytał się
-co tu robisz?
-nie mogłam spać więc postanowiłam się przejść kiedy usłyszałam jak śpiewasz stwierdziłam że nie będę ci przerywać-powiedziała
-aha-odparł i patrzył się na mnie przenikliwie
-a ty co tu robisz?
-też nie mogłem spać-odparł
Nic mu nie odparła Niall śpiewał jeszcze chwile a potem powiedział
-idziemy z powrotem?
-jasne-powiedziałam
Szliśmy w ciszy w końcu Niall powiedział
-jak się czujesz w naszym towarzystwie?
-fajnie
-to dobrze-odparł akurat doszliśmy do mojego namiotu dobranoc-powiedział i odszedł wyszłam do namiotu przykryłam się kołdrą i zasnęłam


WYBACZCIE ŻE TAK DŁUGO CZEKALIŚCIE NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ ALE BYŁY EGZAMINY I DUŻO NAUKI POSTARAM SIĘ JAKOŚ ZREWANŻOWAĆ W ŚWIĘTA/Ali

1 komentarz: