sobota, 23 listopada 2013

Zayn i Emily 1

Jestem Emily. Mam 18 lat. Wyrzucili mnie z szkoły za moje wybryki. Ughh...moja mam nie dawała sobie ze mną rady. Cały czas popadałam się w jakieś tarapaty. Z moimi wybrykami żadna porządna szkoła nie chciała mnie przyjąć. Wreszcie znalazłyśmy taka szkołę, która zgodziła się mnie przyjąć. Lecz był jeden problem ta szkoła znajdowała się  na drugim końcu miasta. Moja rodzicielka zdecydowała, że zamieszkam z moim ojcem i jego nową żoną. Tak moi rodzice rozwiedli się, ale nie chcę o tym mówić. Więc nie miałam wyboru nawet lubiłam jego żonę była dla mnie ... miła. Ale moja siostra Meggie to samolub i jakby to określić ''Plastki''? Ymm... Tak właśnie tak '' Różowy plasticzek.''
*Następnego Dnia*
Walizki miałam już spakowane. I leżały już w bagażniku samochodu ojca. Właśnie żegnałam się z moją Mamą. Wsiadłam do samochodu ojca.
- Gotowa ? - Wrzasną radośnie Ojciec.
- Jak nigdy. - Mruknęłam.
- Ej, ej mała nie martw się będzie dobrze. - Powiedział Łagodnie.
Posłałam mu fałszywy uśmiech . Jechaliśmy z jakąś godzinę i rozmawialiśmy o byle bzdetach.
Dojechaliśmy jego żona przywitała mnie miłym szczerym uśmiechem i przytuliła. Zaraz potem ujrzałam Meggie posłała mi złowrogie spojrzenie.
- Ok. Chodź pokażę ci twój pokój. - Miło powiedział Ojciec.- Oto on. Podoba się ?
 - Jest przepiękny. Dziękuję. - Uściskałam Ojca. Wyglądał tak ;


- To teraz się rozpakuj. - powiedział Tato.
Zrobiłam tak. Gdy poukładałam wszystko była już 20.00 . Usłyszałam głos, który wołał mnie na kolację.
Posłusznie zeszłam do kuchni. Byłam tu wiele razy ale ciągle ten dom mnie zachwyca. Kuchania wyglądała tak;













Przy stole siedzieli już rodzice i Meggie. Dołączyłam do nich.
- Smacznego. - powiedziałam grzecznie.
- Nawzajem. - odpowiedzieli chórem.
Meggie szybko jadła jakby ktoś ją gonił. Gdy skończyła pośpiesznie wyszła bez słowa. Rodzice tylko na to westchnęli.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Resztę dodam jutro bo Livestream oglądam i nie mam weny w tej chwili ;)  A wy oglądacie ?
Podoba wam się 1 rozdział ? Komentujcie następny jak będzie minimum 5 kom ? /// Misia <3

1 komentarz: