środa, 20 listopada 2013

Imag 8 Rozmowa

Em:no na reszcie dzwonię do ciebie od godziny
A:sorki ale byłam zajęta
Em:zajęta a w szkolę cię nie było no przyznaj się gdzie byłaś?
A:z Nialem na plaży
Em:serio z Niallem Horanem z 1D
A:no przyznaj
Em:a co z Harrym?
A:skończyłam z nim
Em:czemu?
Przecież nie po wiem jej że tak chciał były,będe kłamać jak w przypadku Hazza stwierdziłam
A:bo nie chcę być jego kolejną zabawką
Em:to wiele wyjaśnia
Rozmawiałam z nią jeszcze przez 15 minut potem poszłam do łóżka.
Wtorek środa czwartek i piątek mineły mi strasznie szybko pewnie dla tego że byłam podekscytowana tym że znów spotkam Nialla,poprosiłam Em by pomogła mi dobrać ciuchy siedziałyśmy 2 godziny w końcu stawierdziłyśmy że pójdę w czarnych rułkacu niebieskiej koszulce i kurtce skóżanej
A:dzięki wielkie Em
Em:nie ma za co jak wrócisz dzwoń chcę byćwiedzieć jak było
A:jasne
Em poszła ja ubrałam się w wybrane ciuchy i zeszłam do salonu włączyłam telewizor akurat był ustawiony  kanał muzyczny i leciała znana mi dobrze piosenka "Little Things" kocham ją bardzo bo jest na strojowa i spokojna.Kiedy piosenka się skończyła do salonu weszła Lucy
L:gdzie idziesz?
A:na randkę jak się wygadasz mu to po pamientasz Nialla-zagroziłam
L:idziesz na randkę z Horanem z 1D?
A:no
L:ja nie mogę najpierw Hazz teraz Niall może za poznasz mnie z Liamem?
A:pod warunkiem że mu nie powiesz-odparłam
L:jasne to kiedy to nastąpi
A:po rozmawiam o tym z Niallem i ci powiem a Nik dzwonił prosił żebyś od dzwoniła-powiedziałam
L:ok już to robię
Gdy znikneła usłyszałam dzwonek do drzwi wziełam torebkę i poszłam je otworzyć za nimi stał...

SORKI ZA BŁĘDY
MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ PODOBA /Ali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz