niedziela, 17 listopada 2013

Imag 7 cz.2 Powiec o co chodzi

H:co zrobiłem źle że ze mną zerwałaś?
A:nic nie zrobiłeś źle
H:to dla czego to zakończyłaś?
Chciał wiedzieć bardzo chciałam mu powiedzieć czemu to zakończyłam ale nie mogłam,nie nie mogłam mu powiedzieć dla dobra rodziny.
A:dla tego że nie mam zamiaru być twoją kolejną zabawką
H:a skąd wiersz że by tak było
A:przypuszczam
H:to nie przypuszczaj.Dla ciebie zrobił bym wszystko ale ty to odrzucasz nie mam zamiaru cię znać
Chłopak odszedł zostawiając mnie samą,z nie wiem jakiego powodu zaczełam płakać,przecież sama się w to wpakowałam gdybym nie powiedziała Lucy to pewnie ta nie poleciała by od razu do Starka  i nic by nie było.Dziewczyna podczuła czyjś dotyk na swoim ramieniu i przestraszyła się
-spokojnie nie zrobię ci krzywdy-powiedział chłopak
-kim jesteś?
-nie poznajesz mnie-spytał się
Nagle mnie olśniło ten charakterystyczny głos i te bląd włosy to przecież Niall Horan ten przystojniak z 1D
A:o matko to naprawę ty?
N:no to ja
A:nie wierze to na prawdę ty
N:no co się stało że płakałaś?
A:płakałam bo byłam głupia
N:jak to?
Postanowiłam opowiedzieć mu całą historię
A:bo widzisz zgodziłam się chodzić z jednym chłopakiem,powiedziałam wszysto jak głupia siostrze a ona poleciała z tym od razu do mojego byłego który nie może się pogodzić z naszym rozstaniem,oczywiście on od razu kazał mi go zostawić nie miałam od wagi mu się sprzeciwić i niestety stało się naj gorsze
N:no to na rozrabiałaś
A:no
N:chcę ci się uczyć?
A:nie a czemu pytasz?
N:mogę cię porwać dzisiaj z lekcji?
A:jasne a gdzie?
N:w miejsce które mi się bardzo podoba
Niall pomógł mi wstać poszłam szybko do łazienki i umyłam twarz po tem wyszłam,chłopak od razu chwycił mnie za ręke i poprowadził do auta
N:a powiec mi czujesz coś do niego?
A:lubie go ale nie wiem czy go kocham
Niall zatrzymał auto koło plaży wysiedliśmy
A:jak tu ślicznie
N:poczekaj aż zobaczysz moje ukochane miejsce
Poszłam za chłopakiem szliśmy przez 5 minut w końcu doszliśmy do ślicznej zatoczki zaparło mi dech w piersiach
N:i co?
A:tu jest poprostu ślicznie
N:wiedziałem że ci się spodoba
Usiedliśmy na skale rozmawiałam z nim o wszystkim fajnie się z nim rozmawiało nawet nie zauważyłam kiedy zrobiło się ciemno
N:czas jechać
A:racja
Ruszyliśmy z plaży wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy
N:co robisz w sobotę?
A:nic ciekawego a co?
N:w takim razie zabieram cię na ognisko
A:na ognisko?
N:tak z moimi kumplami przyjdziesz
A:jasne
Byliśmy już pod domem
N:przyjadę po ciebie o 17:00
A:jasne
N:dasz mi swój numer telefonu
A:ok
Wymieniliśmy się numerami zamknełam drzwi i poszłam do domu.Wszłam do swojego pokoju i włączyłam telefon wyskoczyło mi sześć nie odebranych od Em od razu do niej zadzwoniłam
Em:no na reszcie...

SORKI ZA BŁĘDY ;-)
MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ PODOBA /Ali

4 komentarze:

  1. Wszystko jest ok ale błedy i piszesz jako ty radziłabym jako ja i więcej tekstu , zmień szablon i nie pisz w skrócie rozwiń swoje myśli i monologi pozdro i czytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu jestem tylko adminką to Gosia o zmianach decyduje ale będę pisać jako ja i Thx że to zauważyłaś a jeśli masz niedosyt zapraszam na mojego bloga
      http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/
      /Ali

      Usuń
    2. Dlaczego kocham tego bloga i czytam jest tylkk kilka błedów czekaj Gosia ze stronki Imagino O piątce moich mężów czyli One Direction?

      Usuń
    3. czyli co mam zmienić

      Usuń